



We just took these photos tonight (Thursday) after eating an XL kebab with 0,5l coke, but it was so good.
We were at the doctor yesterday and she said I am doing good, so just keep up the good work and don't gain too much. She said if I gain 2kg each months then that will just fine.
On the second photo I am holding my new passport that I promised to my mom that I would show her, so that is why I had to hold it. My belly is not that huge as it looks on the second picture, but after taking the first photo my husband said "make a bigger belly for the next picture" so I guess it looks quite big, but as you see that black elastic part makes it that huge. I would anyways not wear any cloth like that because that would make me look like pregnant even if I am not pregnant.
My mom after seeing the second photo asked me what did I put there that my belly looks that huge. She said it looks like a 7 months pregnant belly. Oh, well, no more excuses.
I just checked the order of the photos and they are not in that order as I planned so, I think you will still understand what I wrote about them.
Oh, and I had to take a photo of my other plant because I did not want to hurt her :)
it is growing like crazy since I am nicely talking with her ( I mean with my plant, I miss some pets so that is why I had to start to talk with my plants and they like it)
Na, hat vegre anyanak sikerult ravennie, hogy csinaljunk egy par kepet, pedig ugy szerettem volna szepen feloltozni vagy ilyesmi, na de mar surgos volt ez a kep szoval itt vannak. Az a szep orchidea az enyem, amit a ferjemtol kaptam kedden. TEgnap voltunk az orvosnal es azt mondta, hogy jo (jo nagy :), ok csak viccelek) a sulyom, de vigyazzak tovabbra is, hogy ne hizzak tul sokat. Azt mondta havi 2kg eleg lesz a hatralevo 4 honapra.
A masodik pocakos kep az valami elkepeszto, hogy az a fekete rugalmas resze a nadragomnak mennyire ram feszul es akkora hasam csinal, amekkora nincsen is.
5 comments:
éljen, éljen, végre pocakos képek!! :)
Egyáltalán nincs nagy pocakod, inkább tök ari! ha valaki túl nagynak találná, küld a blogunkra, hogy nézze meg az enyémet. :)
De kérünk ezentúl sűrűbben képeket, mert mostmár sokkal látványosabban fog nőni!
És egyébként gyönyörű kismama vagy! nagyon jól nézel ki! :)
Gratulálunk! Szépen gömbölyödsz. Totál normál méretű poci. Se kicsi se nagy. 22 hetes korra nem is kell nagyobb. Sőt a képeken úgy nézel ki mintha soványabb lennél mint előtte, de gondolom, nem így van. Jó pihenést és élvezd ki a terhesség minden kellemes pillanatát (mert azért remélem jól érzitek magatokat a bőrödben).
yay pocakos kepek. Abszolut nem vagy nagy...sot! Total normal minden meret:) Az,hogy mennyit hiztal es hizol meg mennyit nem azzal ne foglalkozz sokat. Persze ne hizz 40-50 kilokat ezutan de elmondom neked draga,hogy en majdhogynem 28 kilot hiztam Bencevel.es igaz azota se ment le mind de a tobbsege lement. Konnyu egy dokinak mondani,hogy mennyit hizzon egy kismama- de amikor az a szerencsetlen semmi mast nem kepes lenyelni csak kenyeret kenyerrel vagy fagyit vagy akarmit mert minden mastol foleg a salatatol hanyas jon ra akkor konyorgom...had egyen mar azt ami jol esik neki:)
You look so cute! Pregnant women look always so beautiful in my opinion! :)
Tenyleg nagyon jol nezel ki! :)
Szep a viragod is amit kaptal, milyen rendes ferjed van! :)
Post a Comment